با دقت به عطرهایی که بیش تر آیتم پسندتان میباشد خصوصیت‌های شخصیتی‌تان را بشناسید‎
 
 
چنانچه شما هم دوست دارید با دقت به عطرهایی که طولانی تر آیتم پسندتان میباشد برخی از خصوصیت‌های شخصیتی‌تان را بشناسید با ما همدم گردید. مشاهده کنید شما در کدام نوع قرار میگیرید و کدام بو و عطر را طولانی تر می‌پسندید.
 
 
 
این ایام با گرم شدن هوا بازار خرید و تعیین عطرهای متفاوت گرم‌خیس میگردد. مطلقا برای شما هم اتفاق افتاده که با شم کردن بوی خاصی، خاطره‌ای از قبل در ذهن‌تان تداعی شود. احساس بویایی یکی حواسی میباشد که احساسات را به‌شدت ذیل تأثیر قرار می دهد زیرا بوهای گوناگون احساسات متفاوتی را در اشخاص تولید مینمایند از این رو افراد ناخودآگاه متناسب با اینکه می خواهند چه پیغامی را به دور‌وبری ها منتقل کرده و به آنان اعلام نمایند که چه علایق و شخصیتی دارا‌هستند عطرهای مختلفی را تعیین و به کارگیری مینمایند.
 
 
 
پزشک معالج تقوی، روانشناس تندرست اشخاص را براساس دسته عطرهای آیتم پسندشان و رفتارها و عادت‌هایی که در تعیین، خرید و مصرف بو دارا‌هستند به هشت مجموعه تقسیم کرده و بارزترین خصوصیت‌های آن‌ها‌را بیان می نماید. در صورتی‌که شما هم دوست دارید با اعتنا به عطرهایی که اضافه گزینه پسندتان میباشد برخی از خصوصیت‌های شخصیتی‌تان را بشناسید با ما یاروهمدم گردید. ملاحظه کنید شما در کدام جور قرار می گیرید و کدام بو و رایحه را اضافه می‌پسندید.
 
 
 
کناره‌گیرها (اسکیزوئیدها)؛ سرد  و تلخ را اضافه می‌پسندند 
 
آنچه در آن ها بسیار به چشم میخورد، این میباشد که کمتر به برقراری رابطه با دیگر افراد و داشتن ارتباط ها صمیمانه عشق‌مند می‌باشند. از تعامل‌های انسانی اندوهگین می گردند و کار‌های انفرادی برای آن‌ها در حق تقدم جای دارد. این گونه اشخاص درونگرا می باشند و عواطفی نماید و محدود دارا‌هستند و سایر افراد، آنها‌را بشر‌هایی نامتعارف،‌ منزوی و تک‌رو می دانند.
 
این اشخاص، مدل بوهای سرد و تلخ را اضافه می‌پسندند. با اعتنا به خصوصیت‌های شخصیتی‌ای که دارا هستند کمتر دوست دارا هستند به دیده بیایند از این رو معمولا عطرهایی را تعیین می نمایند که کمتر دقت دیگر افراد را به آن ها جلب نماید. فی مابین عطرهای تند و ملایم هم غالبا این گونه طرفدار عطرهای ملایم می‌باشند زیرا عطرهای ملایم جاذبه و آلرژی خاصی را در اشخاص برنمی‌انگیزد.