بهترین عطر مردانه

 

عطرهای تلخ

 

دارنده هدف ای قادر برای انجام هر کاری می‌باشند، البته تغییر‌و تحول در معاش را نمی پسندند. هنگامی که تصمیمی گرفتند روی تصمیمشان تا مدتها پا می فشارند.

فعال و ورزشکارند. برای دیگرافراد خلل میباشد که به آن ها نزدیک شوند. وقتی که متوجه میشوند نمی توانند به چیزی که میخواهند دست یابند، به آسانی تسلیم نشده و آن را رها نمی‌کنند!

زمانی که امور مطابق میل آنان انجام نمی‌شود، ممکن میباشد اخم نمایند، البته عصبانی نمیشوند! خویشتن داری و شکیبایی نیز از صفات ذاتی آنهاست و به جهت همین مختصات میباشد که شغل های خویش را معمولاً شل انجام داده و تا پایان پای آن می ایستند!

 

عطرهای گرم

 

در مقابل اعمالشان مسوولیت پذیرند و میدانند چه گونه با مردم خلق نمایند. همواره اهدافی برای دستیابی دارا هستند و واقعاً چهت نیل به آنان کارایی می‌نمایند. شخصی فراهم رقابت میباشند. دوستانشان برای آنان بسیار مهم بوده و معمولاً قدر آنچه را که دارا هستند، به خیر میدانند!

بعضی اوقات واکنششان در قبال مسائل متعدد بسیار شدید میباشد که آن هم به شخصیت گرم آن‌ها برمی گردد که نشان میدهد بیش تر از اندازه رمانتیک می‌باشند!

بسیار خونگرم اند و هم پا خیر و خوبی برای خاندان و دوستان عزیز! خشونت را نمی پسندند و میدانند چه چیزی و چه کاری را چه موقع می بایست انجام بخشید. به بقیه افراد حسادت نمی ورزند!

سفر را بسیار دوست دارا‌هستند بویژه درصورتی که با عزیزان باشد.

 

عطرهای خنک

 

دارنده غروری مثبت می‌باشند به گونه ای که مدام می‌توانند صاحبخانه باشکوهی برای دوستان عزیز باشند. به رنج میتوانند احساس برتری جویی خویش بر سایر افراد را در اختیار گرفتن نمایند. انرژی خویش را بیهوده تلف نمیکنند و از همین رو، یک سازمان دهنده خوب و قدرتمند محسوب می گردند که به راحتی می‌توانند وظایف و اعمال خویش را راز و سامان دهند.

معمولاً طوری اخلاق و رفتار می‌کنند که گویی مسأله مهمی در ذهن خویش دارا‌هستند و در تلاشند که آن را حل نمایند. گه گاه نیز حس مبهمی به آنان دست می‌دهد که انگار از چیزی نگرانند.

 

هم اکنون که فهمیدید گزینش رایحه مرتبط با کدام خصوصیت های شخصیتی میشود؛ متخصصان چی بپوشم برای شما تعدادی سفارش ویژه دارااست:

 

Issey Miyake L’Eau D’Issey

کمپانی “ایزی میاکی” شرکتی خوش اسم در ایجاد عطرهای گوناگون زنانه و مردانه میباشد. اکثر اوقات عطرهای زنانه و مردانه ای که به وسیله این موسسه پباده سازی و ساخت گردیده اند، عطر سبکی دارا هستند و توصیه خیر برای استعمال روزمره به حساب آورده می شود. کمپانی ایزی میاکی فصل تابستان پیشین، یک ست بو زنانه و مردانه روانه بازار کرد و استقبال خیر روبه رو شد. ست زنانه و مردانه دیگری که بو میوه ها و خنکای دریا به آن بیشتر شده‌است از محصول ها دیگر این مجموعه میباشد. صاحبان این مجموعه می‌گویند: “زدن رایحه D’Issey مثل این میباشد که نفس عمیقی بکشید و در آب های اقیانوس شیرجه بزنید.” در ساخت ورژن زنانه از گریپ فروت، میوه های استوایی و … مستعمل میباشد و در مثال مردانه این بو عصاره چوب طولانی تر گردیده که منجر می‌شود، علاوه بر خنکی، مقداری سبکی هم داشته باشد. عطرهای دارای شهرت به عطرهای میوه ای مانند همین ست، بوی خنک و شیرینی دارا‌هستند و برای روزهای فصل‌تابستان سفارش می گردند. کسانی که از این عطرها استعمال مینمایند اکثر اوقات اشخاص خوش رو و خوش برخوردی می باشند که سطحی از صمیمیت در رفتارشان موجود است. چنین بو ای طولانی تر برای خانم ها توصیه میشود، مگر اینکه مثل این مثال عطر چوب به آن بیشتر گردیده باشد.