در رابطه روشهای حفظ از رایحه اضافه بدانید
رایحه:
رایحه اکثر زمان ها از ادغام یک سری ماده معطر معدود و بیش به یادماندنی که به صورت طبیعی از یک گیاه، یک حیوان، یک قارچ یا این که از یک دور و اطراف گرفته گردیده  اند، ساخت می  شود. این مواد معطر گاه برای به کارگیری روزانه با مواد حلال و اثبات کننده  ها مخلوط می  شوند. امروزه به جهت کیمیا بودن بعضا از مواد طبیعی معطر که عمدتا منبع حیوانی دارا‌هستند (ذیل مراقبت قرار داشتن یا این که معدود بودن تعداد سیرتکامل حیوانی متبوع) به کارگیری از مواد تصنعی در تهیه و تنظیم بو بسیار باب شده‌است. شالوده رایحه الکل – که آن هم می  تواند طبیعی یا این که تصنعی و مصنوعی باشد – مواد گیاهی و حیوانی میباشد.
از مواد معطر با منشا حیوانی می  قدرت از «مشک» اسم موفقیت. مواد گیاهی از گل  ها، میوه  ها و هر ماده دیگری با منشا گیاهی گرفته می  شود.بو و دئودورانت هر دو برای معطر کردن به فعالیت می  پروسه با این تفاوت که بو معمولا برای خرقه به کار گیری می  شود؛
اما دئودورانت مستقیما به پوست – به حوزه‌  های از تن که اضافه عرق ساخت می  نمایند – زده می  شود.ترازو روغن به عمل رفته در رایحه در میان پانزده تا بیست و پنج درصد میباشد که در فیض آن ماندگاری بوی رایحه اضافه میباشد. این ترازو در دئودورانت در میان شش عدد پانزده درصد میباشد که عامل از دربین رفتن بوی آن را پس از گرمابه یا این که پس از بیست و چهار ساعت توجیه می  نماید. براین اساس بو و دئودورانت به کارگیری شبیه ای (خوشبو کردن تن) با عملکرد متعدد دارا‌هستند.
 
علایق خویش را بشناسید
بو عطرها اکثر زمان ها برگرفته از یک گل، میوه، چوب و… میباشد. اسانس آیتم عشق و علاقه خویش را بشناسید و براساس جور پوست، احساسات، خاطرات و شخصیت تان دست به گزینش بزنید.
 
عطرتان را در مکان مطلوب مراقبت فرمایید
بو را نباید در مقابل نوروفروغ و گرما و یا این که در مکانی که دائما دمای آن تغییر تحول می  نماید، قرار بخشید. همینطور آن را در جایی بدون نور و به دور از رطوبت نگه دارید. دمای ایده آل برای محافظت رایحه روستا جايگاه سانتیگراد میباشد. در فیض دمای یخچال فریزر  های خانگی که در بین سه عدد چهار سکو میباشد نیز می  تواند به مواد طبیعی بکار رفته در رایحه زخم بزند.