رایحه‌های دوستداشتنی ستاره‌های هالیوود را بشناسید
در دنیای هالیوود، بو اهمیتی کمتر از جامه و دیگر اکسسوری ها ندارد. بخش اعظمی از ستارگان از آوازه تان به کار گیری کرده و عطری با اسم خودشان را ایجاد کرده اند، بعضا دیگر هم به سراغ برندهای دارای اسم و رسم رفته اند. در‌حالتی که دوست دارید بدانید که ستاره های هالیوود چه عطری به خودشان میزنند، با ما در پی مقاله هم پا باشید.
برگزیدگان ها - ترجمه از بهشت بختیاری: در دنیای هالیوود، بو اهمیتی کمتر از خرقه و دیگر اکسسوری ها ندارد. بخش اعظمی از ستارگان از آوازه تان به کارگیری کرده و عطری با اسم خودشان را ساخت کرده اند، بعضی دیگر هم به سراغ برندهای دارای شهرت رفته اند. در صورتی دوست دارید بدانید که ستاره های هالیوود چه عطری به خودشان میزنند، با ما در پی مقاله یاروهمدم باشید.
 
کایلی جنر
 
کایلی جنر در امر بو آیتم عشق و علاقه اش می‌گوید: «بستنی قیفی کارداشیان عطری ساخت کرده که ترکیبی از اسانس های میوه و گل هاست. اینجانب حقیقتا بو آن را می پسندم و مدام یک شیشه از آن را به یار دارم و همیشه ازش استعمال می‌کنم.»
 
 
 
ارزش: 29.99 دلار
 
گوئینت پالترو
 
شاید به خیال سبک معاش یگانه گوئینت پالترو تصور کنید که وی از عطرهای ارگانیک مانند روغن پچولی به کار گیری مینماید البته غلط نموده اید. وی رایحه «Boss Nuit» را به عطرهای دیگر ترجیح می‌دهد. وی در باب بو این رایحه میگوید: «این رایحه آکنده از خوش بینی و هیجان میباشد. حقیقتا اعجاز می نماید. از این رو اینجانب هر روز از آن به کارگیری می‌کنم.»
 
 
 
ارزش: 34.99 دلار
 
ریحانا
 
ریحانا دوست داراست که رایحه مارک خودش را مصرف نماید. قدیم ترها وی نمی خاطرنشان کرد که از چه عطری استعمال می‌کند، البته درحال حاضر تمامی می‌توانند از عطری که وی در کیف دستی اش داراست، به اسم « CRUSH BY RIHANNA» بخرند و مصرف نمایند.
 
 
 
بها: 60 دلار
 
آماندا سایفرد
 
آماندا سایفرد عطرهایی با اسانس های بی آلایش را می پسندد. برای مثال وی مدام یک شیشه بو بولگاری را روی میز کارش دارااست و هر از چندین گهگاه به خودش میزند.
 
 
 
بها: 49.99 دلار
 
کیت باسورث
 
کیت باسورث درباره‌ی رایحه آیتم عشق اش می‌گوید: «اینجانب مدام به بو « Byredo Gypsy Water» با مسئولیت بوده ام. این بو بو ای جذب کننده، سحرآمیز و پیچیده ای داراست.»
 
 
 
ارزش: 150 دلار
 
جی جی حدید
 
جی جی حدید ذوق نیکی دارااست. وی بو تامی را برای مصرف روزمره اش گزینش نموده است. از لحاظ وی این رایحه انرژی و نشاط خاصی به وی می‌دهد.
 
 
 
ارزش: 45 دلار
 
الیویا پالرمو
 
بو آیتم عشق الیویا پالرمو «GUERLAIN IDYLLE» میباشد که از حیث این ستاره خیلی زنانه و دقیق هست. اسانس اصلی این رایحه گل رز میباشد.»
 
 
 
بها: 69.99 دلار
 
تیلور سوئیفت
 
تیلور سوئیفت اعتراف کرده بود که از بو سلنا گومز به کار گیری می‌نماید البته اخیر به بو «Elizabeth Arden» رغبت پیدا نموده است. وی میگوید که تعیین این بو از دربین تنوع عطرهایی که در بازار میباشد، بسیار طاقت فرسا بود ولی ارزشش را داشت.»